26 Ağustos 2009 Çarşamba

dalga boyu...

ve ışık yavaşça süzülüyor tekrar odanın kapısından..
sofra hazırladım ona üşüyüpte gitmesin diye..
içki bile koydum yanına oturur anlatır diye..
korkuyordu oda çok üşüdüm dedi
-şaşırdım!!- buyur dedim
bana mı söylüyorsunuz dedim..
evet dedi üşüyorum dedi tekrar..
senle beraber (d)üzülebilirim ancak dedim
elimden benimde bir halt gelmez dedim
nasıl gelmiyor dedi
şu an ayaktaysam hala kapıdan girebiliyosam
bil ki bu sen ve senin gibilerinin varlıklarındandır dedi?
güldüm ve kızdım ona bunca zamandır neredeydin dedim?
yanılsama dedi
neyse dedim gene ve içmeye başladım
ışıkla tehlikeli oluyor ama içiyorum
ışıkla devamlı bu aralar konuşuyoruz
bana arkadaşlarından bahsediyor
eskiden ne kadar hızlı olduğundan
hatta bi ara zamanı bile aştığındanbahsediyo..
inanmassın, geçen ağladı karşımda
eskiden dedi
hiç bi teori yazamazlardı üzerimde
her yazılanı her ispatlananı tersine çıkarırıdım
gözlerine başka bir şekilde görünürdüm dedi.
onlarında buna silah yapacaklarını hiç düşünememiştim,
karanlığa boğup insanları benide tükettiler dedi
ben bile (d)üşüyorum dedi..
ben hala bencilce (D)üzülüyorum dedim..
ne yapayım dedi peki sana dedi
güldüm çok geç dedim..
önümdeki haydariden sıkı bir kaşık alıp rakıyı dipledim..
boşver be....
ben sensizliğe de alıştım, alıştırdılar dedim..
abi dedi şimdi beni sen gerçekten (d)üzdün dedi..
ve gitti..
anladım ışık bana haramdı artık
geride tek kalan şey avucumdaki yıldızdı
ısrarla saklayıp özenle koruduğum o kanayan kanatan üşüyen yıldız.....

Alper ALMALI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder